2017. szeptember 15., péntek

Pumpkin Sale / Pumpkin Pie




Hamarosan indul a sütőtökszezon :) ... bár én a klasszikus kerek sütőtökkel idén még nem találkoztam, de alig várom, hogy megjelenjen a boltban, piacon.

Addig is készítettem két új tökös mintát. Jó szórakozás volt kihímezni őket, édes lett a végeredmény.

Jöjjön az első minta:
A farmon rengeteg tök termett ebben az évben, így a farmer és mindig mosolygós felesége óriási tökvásárt rendez. Nagy táblákkal hívják fel a figyelmet a portékájukra, s a sokféle méretű tök közül mindenki kiválogathatja a neki megfelelőket, a nagyobbakat töklámpásnak, a kisebbeket pitének, vagy egyéb finomságnak. Természetesen a kis cica is ott sündörög körülöttük.
A mintából párnát készítettem, sárgás-narancsos aprómintás anyagot használtam a hátoldalhoz (amit elfelejtettem lefotózni)







A minta mérete: 103 x 114 öltés
Kész méret: 15 cm x 16 cm
Vászon. 35 ct-os  R&R Reproductions
Fonalak: WDW /Classic Colorworks


A második minta: 
Ha már ennyi sütótök van a háznál, a háziasszony egy hatalmas, illatos sütőtök-pitét is sütött. Jól látjátok, alig fér el az asztalon.
Ebből a mintából kerek, felakasztható dísz készült. A dísz eleje-hátulja közé krémszínű pompon szalagot ragasztottam. Vendégváró konyhai dísznek is jó lehet :)







A minta mérete: 94 x 91 öltés
Kész méret: kb. 14,5 cm x 13 cm
Vászon, fonalak: mint fent


Kellemes hétvégét!
Eszter







4 megjegyzés:

  1. Jól van! Megnyugodtam, hogy nem csak én tökölök már! :)))) Nagyon szépségesek lettek! :)

    VálaszTörlés
  2. Fall is my favorite season and I'm loving all these new fall stitches. Cute, cute, cute! Mary@stitchingfriendsforever

    VálaszTörlés